poniedziałek, 4 marca 2013

CD Scrapowiska w Łodzi

Na Scrapowisku miałam okazje brać udział w warsztatach z Piekielną Owcą.
Dzięki tym warsztatom poszerzyłam swoją wiedzę z zakresu mediów i muszę przyznać,
 że nabrał ochoty na dalszą mediową naukę.
Uzyskałam wiele odpowiedzi na nurtujące mnie pytania np na temat gesso.
Było świetnie, warsztaty prowadzone pod okiem naszej wspaniałej Owieczki
 i w świetnym babskim gronie zostały ukoronowane tą o to moją mediową pracą






Jeszcze raz dziękuję Ci Owieczko

3 komentarze:

  1. Świetnie warstwowo :)Nic dodać, nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca jest super :D Jak zwykle na zdjeciach nie widać tej masy warstw i warstewek ale ja macałam na żywo i wiem że jest cudnie grubaskowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no i trzeba powiedzieć, że zdjęcie na koniku zrobiło furorę! jeszcze w takiej oprawie - to prawdziwe dzieło sztuki! dziękuję za fajną atmosferę i oby nam się szybko trafiło jeszcze wspólnie powarsztatować :)

    OdpowiedzUsuń